La bibliomotxilla del medi natural i social
Recursos per al professorat i alumnat, i activitats realitzades per l'alumnat
Inici
Cicle Mitjà
Recursos
Activitats
Laboratori
Cicle Superior
Recursos
Activitats
Laboratori
Office
ESO
Laboratori
Ciències Naturals
Tecnologia
Física i Química
Recursos
Activitats
P
Educació Infantil
Projecte Plurilingüe
Recursos
Activitats
Cicle Inicial
Les hores en català
Departament Ensenyament
Intranet
Trobareu els enllaços a tots els blogs del centre
Blogs recomanats
Experimentos en Educación Primaria e Infantil
Pescamos peces. Engañando a nuestro cerebro
Fa 4 dies
7Ciències
Construïm un trípode
Fa 3 setmanes
fq-experimentos
411 Refracción y lápiz quebrado.
Fa 10 mesos
PhET: simulations
Frases d'Albert Einstein
L'important és no deixar de fer-se preguntes
Recursos
d-maps.com : mapas gratuitos, mapas mudos gratuitos, mapas en blanco gratuitos, plantillas de mapas
Categories
Projectes
(22)
experiments
(20)
El Kuais
(19)
medi
(16)
Socials
(8)
ciències naturals
(7)
gallina
(5)
ciència
(4)
nutrició
(4)
presentacions
(4)
Ulls
(3)
boca
(3)
cerca guiada
(3)
cos
(3)
expressió oral
(3)
cavi climàtic
(2)
contaminació acústica
(2)
el so
(2)
física
(2)
reciclar
(2)
L'energia
(1)
Nas
(1)
Projecte agrega
(1)
Tecnologia
(1)
audiovisuals
(1)
biologia
(1)
cabell
(1)
debat
(1)
dents
(1)
desitat
(1)
energia
(1)
gust
(1)
jocs
(1)
llengua
(1)
minerals
(1)
nutrients
(1)
opinió
(1)
optativa
(1)
orelles
(1)
reproducció
(1)
simulador
(1)
solubilitat
(1)
soroll
(1)
webquest
(1)
Definition List
Contribuïdors
Biblioteca Ins-Esc Daniel Mangrané
Daniel Mangrané Escardó
IE Daniel Mangrané. Amb la tecnologia de
Blogger
.
dilluns, 27 d’abril de 2015
Models d'orbitals atòmics i estructures cristal·lines
10:49
ESO activitats
,
experiments
,
Física i química
,
Laboratori ESO
No comments
Els alumnes de 4t d'ESO que cursen l'optativa de física i química han estat muntant diverses maquetes d'orbitals atòmics i estructures cristal·lines. Marina Jaime ens descriu les seves principals característiques.
Envia per correu electrònic
BlogThis!
Comparteix a Twitter
Comparteix a Facebook
Comparteix a Pinterest
Entrada més recent
Entrada més antiga
Pàgina d'inici
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Pàgina d'inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Perfils socials
Més populars
Arxiu
Troba'ns a Facebook
Entrades populars
Projecte la gallina: fitxes
L'alumnat de P4 està treballant la gallina, ja heu vist com l'han coneguda, com neixen els pollets i ara us ensenyem les fitxes qu...
Simulador de l'aparell respiratori
Experiment realitzat per l'alumnat de sisè a la classe de medi. L'alumnat ha fet aquesta presentació on ens han explicat la ...
Els nostres LAPBOOKS
Per finalitzar la part de projecte de “La Terra” corresponent al Sistema Solar, l’alumnat de sisè hem dissenyat i elaborat un lapbook per ...
El Kuais: el cos
Avui estudiem el cos. Alumnat P3
El gall i la gallina
Mirem l'alumnat P4, està realitzant un projecte sobre "La gallina" i avui l'ha coneguda, l'ha poguda tocar, mirar, ...
El KUAIS (3): els ulls
Treball del cos a P3. L'alumnat de p3 aquesta setmana ha rebut la visita del KUAIS i els ha ensenyat una altra part del cos,...
El Kuais: les cames
Treball del cos a P3
El Kuais: els cabells
El Kuais: la llengua i el gust
Aquest cop l'alumant de P3 treballa la llengua i el sentit del gust, és per això que fa diferents tasts.
Observem una ala de pollastre: músculs, ossos i tendons
OBSERVACIÓ I MANIPULACIÓ D'UNA ALA DE POLLASTRE Els xiquets i les xiquetes de tercer estem estudiant l'aparell locomotor, és ...
Arxiu del blog
▼
2015
(9)
►
d’octubre
(1)
►
de juny
(1)
►
de maig
(4)
▼
d’abril
(1)
Models d'orbitals atòmics i estructures cristal·li...
►
de març
(1)
►
de febrer
(1)
►
2014
(47)
►
de desembre
(3)
►
d’octubre
(4)
►
de juny
(1)
►
de maig
(5)
►
d’abril
(4)
►
de març
(12)
►
de febrer
(9)
►
de gener
(9)
►
2013
(36)
►
de desembre
(15)
►
de novembre
(11)
►
d’octubre
(10)
La Terra i la Lluna ara mateix
Earth and Moon Phase embed
Text Widget
Download
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada